ציוד משקי וריהוט רפואי

ציוד משקי וריהוט רפואי

ציוד משקי וריהוט רפואי הם למעשה שמות כוללים לכל אותם אלמנטים ועזרים המאפשרים למטופלים להימצא בתנוחה או במנח שמתאימים לפגיעתם ולקבלת הטיפול הנדרשת להם. במרכז לרפואת חרום הפועל בקביעות מול מרפאות, בתי חולים וארגונים רבים תוכלו לרכוש את הציוד האיכותי ביותר ולקבל שירות מקצועי בהתאמת המוצרים על בסיס מאפייני המקום ודרישותיו.

מוצרי ציוד משקי וריהוט רפואי

אנשים שאינם מסוגלים לבצע פעולות באופן עצמאי, חולים ומטופלים זקוקים לסיוע שאיננו מתקבל רק מאנשי הצוות הרפואי, אלא גם מהריהוט או ציוד העזר שתומך בפעולות הטיפול ומאפשר למטופלים להימצא במנח מתאים לקבלתו.

בשנים האחרונות מוצרים בתחום הציוד המשקי והריהוט הרפואי זוכים להקצאת משאבים טובה יותר, מתוך הבנה שיש צורך במתן מענה טיפולי, שיקומי וסיעודי שמאפשר למטופלים להימצא בסביבה נוחה ובטוחה וכן מאפשר לרופאים המטפלים בהם לבצע כראוי את עבודתם.

במרכז לרפואת חרום תוכלו למצוא ציוד משקי וריהוט רפואי מגוון המשמש מוסדות רפואיים שונים, בתי חולים, מרכזים סיעודיים וגריאטריים, מרפאות ולעתים גם ארגונים שונים, כולם בעלי תקן שמעיד על איכותם ומאפייניהם.

 

מתי בעצם חל שימוש בציוד משקי וריהוט רפואי?

כאשר אדם נפגע או חולה, הוא ומשפחתו צפויים לעבור טלטלה מורכבת. המטופל צפוי להתקשות בביצוע פעולות בסיסיות שנראות מובנות מאוד מאליהן כמו המעבר משכיבה לישיבה, התניידות ממקום למקום או היכולת להתלבש, לאכול או לשמור על הגיינה אישית בקלות ובאופן מהיר ושגרתי. אמנם מדובר בקשיים שמעיבים מאוד על איכות חייו של המטופל עצמו, אך אין ספק שמדובר גם בקושי שהסביבה האישית שלו נדרשת להתמודדות יומיומית עמו.

על מנת להקל על המצב, הציוד הרפואי והריהוט הרפואי הקיימים נכנסים לתמונה ומסייעים בהיבט של קשיי המטופל או ביכולת שלו לקבל טיפול הולם, סטרילי, בטוח ויעיל ככל האפשר. ציוד זה צפוי לשפר באופן משמעותי את שגרת היום בקרב המטופלים ולשמור על הסדר ואפשרויות הפעולה גם בקרב צוות הרופאים ויתר המטפלים.

יש מקרים שבהם חלק מהציוד או כולו הופכים לזמניים בלבד. למשל כסאות גלגלים שייתכן וישמשו את המטופל לתקופה שבה סבל משבר ברגלו, אך כאשר השבר מתאחה הוא יכול לשוב להליכה רגילה.

במצב כזה, יש מקומות המאפשרים שכירות של אמצעים שונים, כך שניתן גם להחזיר אותם בסיום התקופה ולשלם עליהם מחיר מופחת. כחברה שאחראית לייבוא ולשיווק מוצרי חרום רפואיים, תוכלו כארגון לרכוש מאיתנו ציוד מתאים ולהשכיר אותו לחולים ולמטופלים בהתאם למדיניות הפנימית של הארגון.

 

מיטות טיפוליות ולפינוי נפגעים

המיטה היא מקום הימצאותם של רוב הנפגעים והחולים שמתפנים למרפאות ולמוקדי הטיפול על מנת לקבל טיפול מתאים. מלבד הצורך במיטה רחבה ויציבה שתתאים לכל גוף ולתנאיו, עליה להיות גם פרקטית ברמת השהות הממושכת ואפשרויות הטיפול של הצוות עצמו.

במרכז לרפואת חרום תוכלו לרכוש אחת משלוש סוגי מיטות קיימות: מיטת עיסוי מתקפלת, המאפשרת להעניק טיפולי רפואה משלימה ועיסויים, מיטה לפינוי נפגעים שתתאים גם להצבתה בשטח ובתנאים סביבתיים ומיטת טיפולים הכוללת אפשרות להגבהת הראש, לטובת מטופלים שמעוניינים לעבור משכיבה לישיבה בצורה נוחה ונטולת מאמץ.

 

ציוד סיעודי ושיקומי

אדם סיעודי מוגדר על פי חוק כמי שאינו מסוגל לבצע שלוש מתוך שש פעולות לפחות: קימה ושכיבה, התניידות עצמאית, התלבשות והתפשטות, אכילה ושתייה, שליטה בסוגרים ורחצה באופן עצמאי. לאור תיאורן של פעולות אלו, קל וברור לראות עד כמה מצוקתם של אנשים סיעודיים גדולה וכמה גדול הוא הקושי שלהם להתנהל באופן שגרתי ויומיומי מבלי שתינתן להם עזרה קבועה.

מלבד הצורך בביצוע פעולות בסיסיות ושגרתיות, אנשים בעלי מצב סיעודי צמית או זמני, נוטים לפגיעות גופניות גבוהות יותר מטבע הדברים ולכן חשובה גם השמירה על בטיחותם בכל עת. ישנם חולים סיעודיים שזקוקים לסיוע בכל שעות היממה בעוד שאחרים יידרשו לסיוע רק במתכונת שעתית על בסיס יומי.

במרכז לרפואת חרום תוכלו לרכוש כיסאות גלגלים וכיסאות רחצה המאפשרים לחולים הסיעודיים לבצע את פעולת ההתניידות והרחצה בעצמם. הדבר צפוי לכל הפחות לסייע גם לשמירה על מצב רוחם של החולים ולשקף להם התקדמות בפעולותיהם או יכולת מסוימת. הפתרונות המוצעים אצלנו כמובן עומדים במפרט טכני קפדני ביותר, המספק בטיחות ויציבות מוגברים.

מספר כסאות גלגלים שניתן למצוא במרכז לרפואת חרום:

 

עגלות

עגלות בתחומי רפואת החרום נתפסות ככלי עזר חשוב, התומך בעבודה השוטפת. העגלה יכולה לשאת על גביה תרופות ואמצעים רפואיים שונים כמו גזות, תחבושות, מזרקים או כלי קיבול שונים וגם לתפקד כזו שמשליכים לתוכה את הפסולת כמו המוצרים הרפואיים המתכלים או הכביסה המלוכלכת.

אצלנו במרכז לרפואת חרום תוכלו לרכוש עגלות טיפולים המתאימות לנשיאה באמצעות גלגלים בין חדרים ומסדרונות וגם לשימוש ביתי, אם לארגון שלכם יש מטופלים המעוניינים בעגלה שתאפשר להם התניידות נוחה יותר בקבלת הטיפולים הפרטיים.

כמו כן, ברשותנו עגלות תרופות המשמשות מרפאות, חדרי אחיות, בתי חולים וצוותי רפואה דחופה וכן אוגרי כביסה המתפקדים כ"פחים" ניידים להשלכת הסדינים והחלוקים המלוכלכים שנשלחים מחדרי הטיפולים למכבסה.

מספר עגלות שתוכלו למצוא אצלנו:

  1. עגלת טיפולים משולבת עם רב תא וחלוקת תרופות
  2. עגלת תרופות מפלסטיק
  3. עגלת תיקים רפואיים 27 מגירות
  4. עגלת תיקים רפואיים
  5. עגלת טיפולים – רב תא

 

פרגודים ומעמדים

לא פעם אנו נדרשים לסייע בתכנון ובחשיבה על הציוד עד לכדי הקמה מלאה של חדרי טיפולים או מכונים רפואיים, כך שגם מוצרים משלימים כמו פרגודים באים בהחלט בחשבון. מטופלים רבים נדרשים להסיר חלקי לבוש לטובת הטיפול, או לעטות על גופם לבוש אחר, לבצע בדיקות בנוכחות מקבילה של מטופלים אחרים או אפילו לתרגל הנקה בבית החולים לאחר הלידה, כך שאין באפשרותם לשמור על פרטיות וצניעות.

הפרגוד מעניק תחושת נוחות וביטחון מוגברת וחוצץ בין מטופלים, כך שכל אחד מקבל הגנה יעילה יותר לפרטיותו. דוגמא למוצר שכזה הוא פרגוד 3 כנפיים +גלגלים – עשוי ממתכת צבע לבן.

בנוסף אצלנו תמצאו גם מעמדי עירוי נוזלים המתאימים לשימוש במרפאות ובתי חולים, אמבולנסים ומוקדים רפואיים ונעים על גלגלים, כך שהמטופלים יכולים לשמור על התניידותם גם במהלך קבלת העירוי.

 

המרכז לרפואת חרום לרשותכם

חברת המרכז לרפואת חרום נחשבת לחברה הטובה והמובילה כיום בישראל את תחום האספקה, ההכשרה וכוח האדם בתחומי רפואת החירום. החברה נוסדה בשנת 1989 על ידי אנשי רפואה בכירים – כולם בעלי רקע בכיר בצה"ל, מד"א ויחידות מבצעיות שונות. הניסיון שהביאו איתם מביא לכדי פעילות יעילה ומתקדמת לטובת טיפול בתרחישי חירום, הגברת המוכנות לתרחישים שונים בשטח איתם נאלצים אנשי הרפואה והע"ר להתמודד ובמידת הצורך גם הצלת חיים.

למרכז שלוש חטיבות מרכזיות, אליהן מתנקזת כלל הפעילות:

חטיבת הציוד והמכשור הרפואי המתמחה בשיווק מוצרים רפואיים לרבות ציוד משקי וריהוט רפואי. החברה היא היבואנית הבלעדית בישראל של היצרנית הבינלאומית Allied שמוצריה מאיישים את מעבדות החלל של סוכנות נאסא האמריקאית.

חטיבת ההדרכה המתמחה במתן הכשרות וסדנאות מקצועיות בתחומי רפואת החירום הן לאנשי מקצוע והן לאוכלוסייה הכללית.

חטיבת כוח האדם המספקת חובשים, מאבטחים ומע"רים לטיולים, כנסים, אירועים ועוד.

פנו אלינו ונדאג לשרת אתכם באופן המקצועי והאמין ביותר, ללוות אתכם בתהליך החשיבה וההתאמה המדויק של כל האמצעים הרפואים הנדרשים ולוודא שאתם ערוכים ומוכנים בזמן אמת לכל סיטואציה רפואית פתאומית שחלילה עשויה להתרחש.

לשמיעת הטקסט הקליקו: