ציוד רפואי מתכלה

ציוד רפואי מתכלה

ציוד רפואי מתכלה כמו שפדלים, וונפלונים, גזות ואפילו מסכות בד רב פעמיות נחשבים לאמצעים טיפוליים קריטיים וחיוניים שמבוצע בהם שימוש נרחב ותדיר. ציוד מתכלה מוכרח להימצא בזמינות ובכמות מספקת בכל מוסד רפואי וטיפולי וכדי לדאוג לכך, חשוב לפעול מול המרכז לרפואת חרום המתמחים באספקה של ציוד רפואי לסוגיו, ממכשירי החייאה ועד פדים ומגבונים מתכלים.

מהו ציוד רפואי מתכלה?

ציוד רפואי מתכלה הוא למעשה שם כולל למגוון אמצעים רפואיים נדרשים לביצוע הליכים רפואיים שונים. מדובר באמצעים שהשימוש בהם הוא בדרך כלל חד פעמי או זמני בלבד ולכן יש להם תחלופה גבוהה מאוד. את הציוד הזה תוכלו לפגוש בכל מרפאה, בית חולים, מוסד רפואי, מכונים ומוסדות לימוד למקצועות הטיפול והרפואה.

 

מתכלה, אבל איכותי

למרות שהנטייה שלנו היא לתפוס פתרונות ואמצעים מתכלים כחומרים זולים, או כאלו ש"מתנדפים" ומתפרקים כעבור זמן מה, אך כאשר מדובר בציוד רפואי מתכלה מתייחסים לחומרים בעלי תכונות מאוד ספציפיות, שיוצרו ותוכננו באיכות גבוהה ובקפדנות מעוררת השראה.

על מנת להצטייד בהתאם בציוד הרפואי המתכלה הטוב ביותר, יש להימצא בקשר עם חברה המתמחה באספקת מוצרים מהסוג הזה ולהשקיע בהזמנה נבונה ומושכלת שלא תתפשר על המוצר או הסטנדרטים של המשווק.

המרכז לרפואת חרום מתמחה בשיווק ציוד רפואי, ציוד מתכלה ומכשור רפואי ומשמש במקביל כיבואן של חברות בינלאומיות גדולות ומובילות וכגורם המוביל בישראל בתחומי ההכשרה ואספקת הציוד וכוח האדם ברפואת חרום.

מאפיינים ודרישות מהציוד הרפואי המתכלה

התנאי החשוב ביותר מהציוד הרפואי המתכלה הוא תו התקן שהוא נושא, דבר שמעיד על איכות המוצר ותקינותו. הציוד המתכלה משמש למגוון מטרות כמו חבישה, טיפול מיידי בתסמינים, חולים כרוניים, אשפוזים וקיבועים, נועד הן לצוותים הרפואיים במוסדות השונים והן לחובשים ומגישי עזרה ראשונה הפועלים בשטח. לעתים הציוד נדרש להיות מחובר למכשור רפואי קבוע.

כל אלו מביאים לכדי צורך ברור ובולט בנוחות השימוש וכמובן בעמידות המוצר, שהופכת למרכיב קריטי מאוד. קיים כאן גם פאן מרכזי ומשמעותי מבחינה הגיינית, כך שהמוצרים נדרשים לסטריליות ותנאי ייצור מאוד מסוימים ועליהם לעמוד בתקנים רפואיים מחמירים שנקבעו בזירת הרפואה העולמית.

 

כשציוד רפואי הופך לפסולת

באופן אבסורדי, עולם הרפואה שאמון על שלום הציבור ובריאותו, מייצר שפע עצום של פסולת. חלק משמעותי מהפסולת הזו מושלכת לאתרי פסולת ייעודיים כפי שקובעים תקנים רפואיים מתאימים. וכך יוצא שחלק מהאמצעים הרפואיים כמו פדים, פלסטרים ואפילו צמר גפן מושלכים גם הם ובאים מיד במגע עם חומרים שעלולה להיגרם מהם פגיעה בריאותית.

לאור הנושא, התקנים הרפואיים קובעים תנאי פירוק והשלכה לכל מוצר, כמו גם את הדרך הנוחה ביותר לשימוש בו ולהשלכתו מבלי שיהפוך לסכנה בריאותית ציבורית. כל מוסד רפואי מחויב להתייחס ברצינות רבה לתנאי הבטיחות בעבודה עם הציוד הרפואי ולהשקיע במוצרים שיש להם תו תקן בטיחותי מחמיר וברמה הגבוהה ביותר.

 

ציוד מתכלה בראיית הטכנולוגיה

כיום הציוד הרפואי נחשב למרכיב חיוני ובסיסי בעבודה השגרתית של כל גורם רפואי, בכל מקום ובכל סוג טיפול ועיסוק רפואי קיים. על אף הפיתוחים הטכנולוגיים הרבים, חשיבותו של הציוד המתכלה לא פחתה והיא אף משמשת המון כחלק אינטגרלי בעבודה מקבילה עם מכשירים שונים.

כך יכולים הרופאים ומטופליהם להשתמש בציוד המתכלה על מנת לשמור על רמה נאותה של סטריליות וניקיון, לבצע פעילות שוטפת במכשירים שונים ללא הצורך לחטא אותם ביסודיות ולעכב בכך את המטופל הבא בתור וכמובן להעניק טיפול איכותי ויעיל שמשרת את צורכי המטופלים והנבדקים בטווח הארוך.

כיום ישנו מגוון רחב של פתרונות ציוד רפואי מתכלה, כך שאפשר לקבל מענה למגוון תחומים, טיפולים וצורך בבדיקות במוסדות רפואיים שונים וגם בקרב חובשים ומגישי עזרה ראשונה בשטח, כמו חובשים בטיולים, באמבולנס, במתחמים ציבוריים גדולים, במקומות עבודה ועוד.

חשוב לציין שהציוד הרפואי המתכלה איננו בא על חשבון הצבתם של מכשירים רפואיים נדרשים, כמו דפיברילטור שבמקרים רבים צפוי להציל חיים או מכשירי הנשמה למיניהם.

לכן ארגונים שאינם בטוחים כיצד לפעול או מהו הציוד הנדרש מהם ברמת התקן והחוק, יכולים לפנות למרכז לרפואת חרום בכל עת ולקבל אינפורמציה מלאה. סביר להניח שהם יידרשו בכל מקרה להצבת מכשור רפואי מתאים ולרכישת מלאי של ציוד רפואי מתכלה שישמש כציוד עזרה ראשונה ואמצעי חרום במידת הצורך.

 

ציוד מתכלה במרכז לרפואת חרום

במרכז לרפואת חרום תוכלו לרכוש ציוד מתכלה ומגוון מוצרים איכותיים, כולם בעלי תקנים מחמירים ומעניקים מענה לכל הצרכים המגוונים והמיוחדים שיכולים להיות למקום העבודה, המוסד הרפואי, צוותי האמבולנס וההחייאה, אנשי ביטחון, גורמי רפואה פרטיים וכן הלאה.

המרכז מציע מוצרים מתקדמים שכל מקום נדרש להם, בין אם מדובר באמצעים לבדיקות שגרתיות כמו למשל בדיקת סוכר יומית ובין אם אלו אמצעים רצויים כדי להשלים ערכת עזרה ראשונה או ציוד המשמש להדרכה רפואית כלשהי. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה בנושא וערוכים להתאים לכם את סט המוצרים הנדרש, על פי הצורך והמטרה בקרב כל פונה.

הציוד הרפואי המתכלה שקיים ברשותנו הוא עשיר ורב: ציוד חבישה, ציוד הזרקה, פדים סטריליים בכל הגדלים, תחבושות סטריליות, מוצרי קיבוע, אמצעים לטיפול בכוויות ועצירת דימומים, ציוד לחיטוי פציעות שונות, ציוד מתן נוזלים, ציוד השלמה לבלון חמצן, ניקוז, בדיקת סוכר, ציוד הנשמה, מוצרי קירור להפחתת כאבים ועוד.

בנוסף, אנו ערוכים לפעול למענכם ככל שיידרש על מנת לאתר את המוצר המסוים שחיפשתם, או להבין מהו הפתרון הנדרש עבורכם, גם אם אינכם יודעים כרגע מהו בדיוק. המרכז לרפואת חרום ידאג שכל מוצר שהוזמן יגיע אליכם בהקדם תוך שהוא עומד בקריטריונים המתקדמים והקפדניים ביותר מבחינת איכות המוצר וייצורו.

 

ומה בנוסף?

כחברה המובילה את תחום רפואת החרום בישראל, אנו מציעים שירות המורכב משלושה פתרונות סביב הנושא:

אספקת ציוד רפואי – אצלנו תוכלו לרכוש מכשור רפואי מתקדם כמו מכשירי הנשמה, מכשירי א.ק.ג, דפיברילטורים, מוניטורים, ערכות עזרה ראשונה, ערכות החייאה, מודולים אנטומיים שונים ועוד. אנו גאים להיות החברה הבלעדית המייבאת את מוצריה של היצרנית Allied, שמוצריה מאיישים את מעבדות החלל של NASA סוכנות החלל האמריקאית.

חטיבת הדרכה והכשרות – המרכז לרפואת חרום מקיים הדרכות מקצועיות, חוגים וסדנאות בתחומים נדרשים כמו החייאה, מתן עזרה ראשונה וטיפול חירום ראשוני לנפגעים. ההדרכות מועברות באופן ציבורי לאוכלוסייה הבוגרת ולילדים ונוער וכן באופן פרטני לאנשי מקצוע, מתלמדים ומשתלמים מכל הקשת הרפואית, המוסדית והעסקית.

חטיבת כוח אדם – החטיבה הרפואית וחטיבת האבטחה של המרכז לרפואת חרום מכילה רופאים, מע"רים, חובשים ומאבטחים שיוכלו לפעול כצוות במגוון אירועים חיצוניים בהם יש צורך להיערך מבחינה בטיחותית באופן ייחודי ובהתאם להנחיות פנימיות שנקבעו בארגונים לצורך כך: טיולים, כנסים, מחנות קיץ, אירועים, כנסים, הופעות ועוד. כל המאבטחים הוכשרו והוסמכו גם כמאבטחי טיולים ואנשי החטיבה מאיישים בין היתר גם תחנות עזרה ראשונה בחופי רחצה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה או הזמנה של ציוד רפואי מתכלה ונדאג לשירות המקצועי המוצלח ביותר עבורכם.

לשמיעת הטקסט הקליקו: