מכשור רפואי

מכשור רפואי

מכשור רפואי הוא תחום מגוון, חדשני וגם דינמי. המרכז לרפואת חירום נמנה עם חברות אספקת המכשור הרפואי המובילות בישראל וערוך להתאים עבורכם את המכשור האיכותי והמתקדם ביותר, על פי הצרכים הארגוניים הנדרשים.

הגדרתו של מכשור רפואי בעולם המודרני

מכשור רפואי הוא שם כולל לטווח עצום של מוצרים, שנועדו לספק טיפול לסיטואציות רפואיות שונות בשגרה ובחירום. תחום זה נחשב לאחד המרתקים ביותר מבחינה טכנולוגית, שכן הוא משתמש בפיתוחים חדשניים על מנת לשלב מענה בריאותי ועושה זאת תוך כדי פעילות בספקטרום טכנולוגי רחב מאוד, מתוכנה ועד אלקטרוניקה.

 

התאמת המכשיר לצורך הרפואי

מכשירים רפואיים שונים עשויים להתאים לשימוש חוזר או לשימוש חד פעמי, בהתאם לצורך. הם יכולים להימצא בבתי החולים ובחדרי הניתוח, באמבולנסים, בערכות עזרה ראשונה וערכות החייאה וגם במרחבים ביתיים שם מטופלים חולים או בעלי מצבים רפואיים שונים.

מטבע הדברים צריכה להיות התאמה טובה בין המכשור לבין הגודל והעיצוב שהוא מציע במסגרת הטיפול. כיום התחום מאפשר להתאים בין גדלים וסוגים של מכשירים שונים לאוכלוסיות יעד ספציפיות, כך שהמענה שהן יקבלו יהיה המדויק ביותר. זה אולי גם המקום לספר שישראל נמנית עם המובילות העולמיות בפיתוח מכשור רפואי, הודות לתעשיית ההייטק והפארמה המפותחות.

 

מכשור רפואי במרכז לרפואת חירום

המרכז לרפואת חירום נמנה עם החברות המובילות בישראל בתחום האספקה והשיווק של מוצרים רפואיים לרבות מכשור רפואי מתקדם, מכשירי החייאה, ציוד רפואי מתכלה ועוד. החברה פועלת בבלעדיות בישראל מול היצרנית הבינלאומית Allied שמוצריה מאיישים את תחנות החלל של סוכנות NASA האמריקאית, בין יתר החברות שמולן מתקיימת פעילות ענפה ושוטפת.

בין המכשירים הרפואיים של המרכז לרפואת חירום תוכלו למצוא:

 

לרינגוסקופ

לרינגוסקופיה היא תחום מומחיות רפואי השייך לאזור הגרון ועל כן היא מתמקדת בהסרת גידולים, עייפות קולית (חספוס, צרידות וכד'), קשיי נשימה וכיוצ"ב. לרינגוסקופ הוא למעשה מעין צינור מתכתי וחלול שמוחדר לתוך חלל הפה של המטופל במטרה לצפות בהגדלה באיברים פנימיים כמו מיתרי הקול או השקדים.

באמצעות הלרינגוסקופ יכול הכירורג להתבונן באופן יסודי על האזור המורכב ולפעול בצורה בטוחה, מדויקת ועדינה כדי להימנע מפגיעה פנימית כלשהי, תוך כדי שימוש במכשור מיקרוכירורגי לסוגיו. כיום מדובר באמצעי חירום חיוני למצבים שבהם אדם חווה אובדן הכרה בעקבות קושי נשימתי, חנק או שאיפת חומר מסוכן והוא מאפשר אבחנה מהירה עד לקבלת הטיפול המקצועי במרפאה.

 

סקשן חשמלי

סקשן הוא צינור שאיבה של נוזלים מתוך קנה הנשימה, הפה והאף, בקרב כל הגילאים מילדים ועד מבוגרים. זהו כלי חשוב באופרציות ניתוחיות בבתי החולים ובאמבולנסים, המאפשר לצוות לטפל ביעילות רבה בחולה או הפצוע. הסקשנים השונים מגיעים בהספקים לבחירה כמו 36 ליטר או 16 ליטר (לדקה) ובאמצעותם ניתן לבצע הנשמה פשוטה ויעילה.

להלן דוגמא למוצרי סקשנים שתוכלו למצוא אצלנו:

  1. סקשן חשמלי למרפאה
  2. סקשן אקדח ידני
  3. סקשן חשמלי ADVANTAGE נטען לאמבולנס
  4. סקשן ואקום למערכת חמצן מרכזית
  5. מכשיר שאיבה סקשן תוצרת חברת אמבו (דגם twin)

 

עמידה בתקנים וברגולציה גלובלית וגלוקאלית

כפי שקראתם, מכשור רפואי עשוי להיות מכונה, מוצר, מכשיר או מתקן ואפילו תוכנה או אפליקציה רפואית שנועדו לטפל במצב רפואי מסוים. כל אחד מהם מסווג לקטגוריה מסוימת על פי דרישות רגולטוריות וביחס לשימוש הייעודי, כך שיש צורך לעבור תהליך של תקינה מלאה במדינת היעד.

בישראל, כמעט כל מוצרי המכשור הרפואי מכילים תקינה אירופאית לכל הפחות, כאשר לחלקם מתווספת גם תקינה אמריקאית. לאחר אישור נוסף ממשרד הבריאות הישראלי וסיום שלב הרישום, ניתן לשווק את המוצר לשוק הייעודי שלו.

המרכז לרפואת חירום מציע מכשור רפואי שעומד בתקנים הקפדניים והמחמירים ביותר והשירות המוצע מאפשר לארגונים ומוקדים רפואיים לקבל התאמה מוחלטת לצרכיהם. המענה הניתן מטעם צוות החברה עומד בכל קריטריון מקצועי בנושא וישמח לענות על כל שאלה.

 

על המרכז לרפואת חירום

החברה הוקמה בשנת 1989 על ידי מספר אנשי רפואה בכירים ובעלי רקע ארגוני ומבצעי בכיר בצה"ל ובמד"א. הניסיון העשיר שהביאו עמם, הוביל למענה מקיף ואיכותי בתחום רפואת החירום ולעשייה קבועה וממושכת מול לקוחות משמעותיים כמו צה"ל, משרד הביטחון, התעשייה האווירית, בתי חולים וקופות חולים ועוד.

כיום פועלת החברה במספר מישורים, מלבד אספקת מכשור רפואי להצלת חיי אדם ולהענקת טיפול רפואי כולל:

 

החברה תמיד נכונה ליישם ידע מקצועי ורחב שנועד לתפקוד מלא ויעיל במצבי חירום. צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

לשמיעת הטקסט הקליקו: