אנו במרכז לרפואת חרום גאים להוות את הגוף המוביל בתחום רפואת החרום בארץ! אנו מובילים בכל התחומים החשובים של רפואת חרום: גם בקורסי החייאה ועזרה ראשונה וגם בציוד רפואי, כאשר דפיברילטורים מהווים את חוד החנית של ציוד החייאה. הדפיברילטורים אותם אנו משווקים ללקוחותינו נחשבים לטובים והאיכותיים ביותר שניתן למצוא בשוק כיום.

המרכז לרפואת חרום מציג: 3 דגמים של דפיברילטורים מומלצים, כאשר כל אחד מהם הוא בעל יתרונות בלעדיים. בטבלה הבאה נוכל ללמוד על המאפיינים של כל אחד מ-3 הדגמים. כשמדובר בציוד רפואי מציל חיים, תמיד נבחר בדגמים המתקדמים והבטוחים ביותר בעולם.

הדגם/

פרמטר להשוואה

דפיברילטור Powerheatr AED G5 דפיברילטור Powerheart AED G3 דפיברילטור Lifeline AED
הפעלה חצי אוטומטי – כפתור הפעלה וכפתור העברת השוק החשמלי אוטומטי – כפתור הפעלה בלבד אוטומטי – כפתור הפעלה בלבד
מוכנות לפעולה הדפיברילטור מבצע בדיקה עצמית לכל מרכיביו מדי יום, ומאותת במצב אי תקינות. לכן הוא מוכן להפעלה בכל עת הדפיברילטור מבצע בדיקה עצמית לכל מרכיביו מדי יום, ומאותת במצב אי תקינות. לכן הוא מוכן להפעלה בכל עת לדפיברילטור מחוון סטטוס שמואר ומבטיח מוכנות לפעולה בכל עת, לאחר בדיקות תקינות מדי יום, מדי שבוע ומדי חודש
אבחון אלגוריתם אבחון מוגן בפטנט – RHYTHMx מבטיח 100% רגישות ו-99.4% סגוליות. בנוסף, המכשיר מזהה אם קיים קוצב לב מושתל. בדיקה נוספת לפני מתן השוק בתוכנת Non committed Shock המבטלת שוק אם הוא מיותר. אלגוריתם אבחון מוגן בפטנט – RHYTHMx מבטיח 100% רגישות ו-99.4% סגוליות. בנוסף, המכשיר מזהה אם קיים קוצב לב מושתל. בדיקה נוספת לפני מתן השוק בתוכנת Non committed Shock המבטלת שוק אם הוא מיותר אפליקציות חדשניות מאפשרות אבחון מהיר ומדויק. פיתוח המכשיר תוך בקרה ופיקוח של תוכנות חכמות מבטיחות מקסימום אמינות בכל רכיב
הדפיברילציה עצמה טכנולוגיית ה-Biphasic Star מעלה את רמת האנרגיה בהתאמה למטופל. הטיפול מתאים לכל הפרעות הקצב שבהן הנחיות ה-AHA (ארגון הלב האמריקאי) דורשות טיפול טכנולוגיית ה-Biphasic Star מעלה את רמת האנרגיה בהתאמה למטופל. הטיפול מתאים לכל הפרעות הקצב שבהן הנחיות ה-AHA (ארגון הלב האמריקאי) דורשות טיפול טכנולוגיה משלבת תצורת גל ואלגוריתם, שיעילותה הקלינית הוכחה באלפי מקרים, בכל רחבי העולם
הוראות קוליות הוראות קוליות ב-2 שפות, צג המחשה בעברית הוראות קוליות ב-29 שפות הוראות קוליות בעברית
שימור פרוטוקול ההחייאה שומר את פרוטוקול ההחייאה, ניתן להוציא אותו בכבל USB פשוט שומר את פרוטוקול ההחייאה ניתן לשמור את הנתונים וגם לעדכן את הגרסאות של הנתונים בקלות
חיי סוללה 5 שנים, 400 שוקים 5 שנים, 300 שוקים 7 שנים
אחריות 8 שנים למכשיר, 4 שנים לסוללה 7 שנים למכשיר, 4 שנים לסוללה 8 שנים
  • מכשיר מוניטור דפיברילטור מהמתקדמים בעולם המכשיר נמצא בשימוש פרמדיקים ונמצא ביחידות הטראומה המתקדמות – המכשיר כולל AED , קוצב לב, פלסאוקסימטר, קפנומטר, א.ק.ג וכו'. המכשיר משמש את יחידות ההצלה ואת בתי החולים.
  • ניטור ECG 12-לידים המאפשר לרופאים ולפראמדיקים להעריך את קצב הלב ואת פעילות החשמלית של הלב.
  • דפיברילציה מסונכרנת ולא מסונכרנת המאפשרת להשתמש בו לטיפול במגוון רחב של הפרעות קצב לב.
  • קיצוב חיצוני
  • ניטור לחץ דם עורקי, ניטור רמת חמצן בדם, ניטור פחמן דו חמצני בנשיפה
  • קל משקל וקל לנשיאה, מה שהופך אותו לאפשרות אידיאלית לשימוש בשטח.
  • כולל מסך צבעוני גדול ותצוגת 4 גלים, המאפשרת למשתמשים להעריך במהירות את מצב החולה.

 

אנו במרכז לרפואת חרום, מספקים בנוסף שירותי הדרכה והסבר בבית הלקוח ללא עלות ע"י מדריכים מקצועיים המפעילים קורסי עזרה ראשונה, קורסי החייאה וקורס תפעול דפיברילטור בכל רחבי הארץ. 

דפיברילטור (מפעם) הוא מכשיר המזרים שוק חשמלי ללב, במטרה להחזיר את קצב הלב לפעילות סדירה.

דום לב הוא גורם המוות המוביל בעולם. בישראל מתים מדי שנה כ – 10,000 אנשים מדום לב שיכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון מחלת לב, תעוקת לב, הפרעות קצב לב, ואפילו טראומה. דום לב יכול לפגוע בכל אחד, ללא אזהרה מוקדמת, גם באנשים שביכול נראים כבריאים. הסטטיסטיקה הרפואית מלמדת כי כ-  50% מקורבנות דום הלב קיבלו זאת ללא התרעה מוקדמת (בעיקר בעבודה, בבית ופחות בביה"ח).

הדבר הראשון שצריך לשים אליו לב כשבוחרים ציוד רפואי, הוא שהציוד עומד עומד בתקן FDA (איגוד המזון והתרופות של ארה"ב). כשמדובר בדפיברילטור, ספציפית, נחפש גם את התקנים של ה-AHA – אגודת הלב האמריקאית.

8 דברים שהופכים דפיברילטור למומלץ:

  1. מוכנות לפעולה: דפיברילטור, כמו כל ציוד עזרה ראשונה, צריך להיות מוכן לפעולה בכל עת. נבחר בדפיברילטור שמצויד במנגנון בדיקה עצמית, המבצע בדיקה מדי יום ומחווה על מוכנות להפעלה בכל עת.
  2. דיוק האבחון: המרכז לרפואת חרום מחלק את איכות האבחון ל-2 פרמטרים מרכזיים: 1. רגישות – מתן שוק חשמלי בעת צורך, ו-2. סגוליות – אי מתן שוק בזמן שהוא מיותר. דפיברילטור Powerheart AED G5, לדוגמא, הוא בעל 100% רגישות ו-99.4% סגוליות
  3. דיוק הטיפול: עוצמת השוק החשמלי המתאפשרת, והתאמה עוצמת הזרם לגוף המטופל מגדירים את טיב הטיפול. כשמדובר בילדים (מתחת ל-25 ק"ג) זהו גורם קריטי במיוחד.
  4. שפה עברית: קיום הוראות קוליות בעברית הוא לא רק משמעותי, אלא חיוני ברגעי חרום. בהצלת חיים, אין לנו זמן לתרגם! צג המחשה בעברית תורם גם הוא לתפעול של הדפיברילטור.
  5. שימור פרוטוקול ההחייאה: נעדיף תמיד דפיברילטור ששומר את פרוטוקול ההחייאה, כך שניתן להעביר אותו לרופא המטפל. פרוטוקול ההחייאה ילמד את הרופא על האירוע הלבבי, ויאפשר התאמה טובה יותר של הטיפול.
  6. חיי סוללה: נשים לב למשך חיי הסוללה בשנים. הדפיברילטור Lifeline AED, למשל, הוא בעל חיי סוללה של 7 שנים! בנוסף נבדוק את מספר פולסים אפשרי (200/ 300 / 400 פולסים וכו).
  7. אחריות: שנות האחריות המלאה על הדפיברילטור ועל הסוללה שלו, ואפשרות תיקונים ותמיכה במעבדת היבואן.
  8. עיצוב: נעדיף עיצוב בולט ונוח לאחסון נגיש ושליפה מהירה.

יש 3 סוגי דפיברילטור:

  • דפיברילטור חיצוני אוטומטי (AED) :הנפוץ ביותר. הוא קל ופשוט לשימוש וכל אדם יכול להפעילו (גם מי שלא עבר הכשרה רפואית).
  • דפיברילטור חיצוני ידני (ACLS) :דפיברילטור זה דומה לדפיברילטור AED , אך נדרשת הכשרה מתקדמת יותר להפעלתו.
  • דפיברילטור מושתל: מכשיר המושתל אצל הסובלים מהפרעה בקצב הלב. דפיברילטור זה מושתל מתחת לעור, ותפקידו לבדוק האם קצב הלב תקין. במידה ויש סכנה לדום לב כמו פרפור חדרים, הדפיברילטור נותן שוק חשמלי להחזרת קצב הלב.

** הדפיברילטורים הניידים הנפוצים במקומות שונים, הם אוטומטיים – או חצי אוטומטיים, ורק בהם מותר להשתמש. כל עוד אינכם פרמדיקים, דפיברילטור ידני הוא מחוץ לתחום עבורכם.

חוק הדפיברילטורים משנת 2008 מתייחס למקומות ציבוריים העונים לקריטריונים שנקבעו, ומחייב כל מקום ציבורי המיועד להכיל 500 איש ומעלה, להציב לפחות דפיברילטור אחד (החוק כולל גם ביה"ס ומוסדות לימוד, המאכלסים 500 תלמידים ומעלה), עליו ימונה אחראי אשר יתחזק ויעקוב אחר תקינותו באופן שוטף.

** חשוב מאוד לדעת היכן נמצא את הדפיברילטור בכל מרחב ציבורי בו אנו שוהים, שימו לב לשילוט המורה על הימצאותו במקום.

אם אתם רואים אדם שנפל ואיבד את ההכרה, נא פעלו באופן הבא:

  1. בדקו אם הנפגע נושם. אם הנפגע לא נושם, התחילו בפעולות החייאה.
  2. לאחר שתי דקות של פעולות החייאה, השתמשו בדפיברילטור כדי לספק שוק חשמלי.
  3. המשיכו בפעולות החייאה, יחד עם מתן שוק חשמלי לפי הצורך, עד להגעת צוות מד"א / רפואי למקום.

** ההחייאה הבסיסית המוגשת מיידית בסמוך לאירוע דם הלב ומשולבת במכשיר ההחייאה, משפרת את סיכויי ההישרדות של הנפגע בצורה ניכרת.

החוק בישראל מחייב הצבת דפיברילטורים במקומות ציבוריים מסוימים, כמו למשל ביה"ס, מרכזי קניות

מרכזי ספורט, בתי מלון, מוסדות ציבוריים גדולים וכו'. מנגד יש לתת את הדעת כאשר מדובר בחללים ציבוריים שאין בהם החובה להצבת המכשיר (לובאים של בנייני מגורים למשל), אנו ממליצים לכל אחד אשר תחת אחריותו חלל כלשהו, בין אם עסק פרטי, מוסדי, עסק, המשרת ציבור כלשהו (גם אם פחות מ- 500 איש בכל רגע) להציב דפיברילטור במקום ייעודי ובולט לעין, שכן, לעולם לא ניתן לדעת מתי נזדקק להגיש ע"ר ולבצע החייאה מצילת חיים.

המכשיר קל ביותר להפעלה באמצעות הנחיות פשוטות בעברית, להלן :

  • פתחו את המכשיר והקשיבו להוראות הדיבור (ישנם מכשירים שההנחיות מוצגות גם על צג המכשיר).
  • הסירו את כיסוי המדבקות / אלקטרודות ומקמו אותן על חזה הנפגע (בהתאם להנחיות הקוליות).
  • הקישו על כפתור הסריקה (אדום מהבהב).
  • במקרים בהם יזוהה דום לב, המכשיר ינחה אתכם לספק שוק חשמלי.
  • לחצו על כפתור השוק (הקשיבו היטב להוראות ההמשך של הדפיברילטור, כדי לדעת אם יש צורך בעיסויים נוספים)

הוציאו את כרטיס הזיכרון במידה והוא קיים, והגישו אותו לאנשי העזרה הראשונה לאבחון מצבו והמשך הטיפול בהתאם.

** למעוניינים בכך ישנו קורס הכשרה לשימוש בדפיברילטור המאפשר לאנשים להשתמש בדפיברילטור באופן בטוח ויעיל במצב חירום.

  • יש להחליף את המדבקות / אלקטרודות לאחר השימוש (לא ניתן לבצע שימוש חוזר).
  • וודאו כי נורית החיווי הירוקה כבויה.
  • הטעינו את הסוללה של המכשיר!.
  • סגרו היטב את מכסה הדפיברילטור.

מחיר דפיברילטור נע בין 4000-7500 ש"ח כאשר המחיר מורכב מכמה פרמטרים:

  • אורך חיי הסוללה הראשית.
  • הוראות קוליות בעברית פשוטה.
  • צג המחשה להסבר מדויק על מיקום האלקטרודות.
  • נראות בולטת לאיתור המכשיר במהירות.
  • משך האחריות על המכשיר וטיב (אחריות מלאה/ חלקית).

** מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר דפיברילטור מכמה חברות כמו המרכז לרפואת חירום, שיכול להציע לכם דפיברילטורים במחירים שווים לכל כיס.

המרכז לרפואת חרום מספק את הדגמים הטובים ביותר, שנמצאים בשימוש ע"י כל 4 קופות החולים בישראל, גופי ממשלה, זרועות הביטחון, מרכזים רפואיים, בתי מלון ומרכזי ספורט. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

לשמיעת הסבר שמע על דפיברילטור:

דפיברילטור קורסים קשורים