סוגים שונים של ציוד רפואי ותפקידם

ציוד רפואי הוא קטגוריה רחבה ביותר, בסקאלה שבין פלסטרים לדפיברילטורים סוגים שונים של ציוד רפואי ותפקידם כשאנחנו מדברים על סקאלה רחבה ביותר של ציוד, אנחנו צריכים להבין כי המונח ציוד רפואי הוא מונח המתאר כל ציוד שיכול להיות רלוונטי עבור מתן טיפול רפואי – החל מטיפול החבישה הבסיסי ביותר שאינו דחוף, ועד טיפולי החייאה ועזרה ראשונה שתפקידם להציל חיים ובהם מהירות היא גורם מכריע.

כך, באמת שניתן למתוח את הסקאלה של הציוד הרפואי בין פלסטרים לדפיברילטורים, כאשר לכל סוג של ציוד יש את התפקיד החשוב שלו ואת מה שחשוב לדעת לגביו. המרכז לרפואת חירום מספק את מגוון סוגי הציוד הרפואי השונים, בהתאם לצרכים של כל לקוח – מארגונים פרטיים ועד ארגוני הצלה. כעת, נכיר בצורה עמוקה יותר את סוגי הציוד הרפואי השונים.

מספר סוגים שונים של ציוד רפואי, ומה שחשוב לדעת על סוגים שונים של ציוד

ציוד רפואי מתכלה – קטגוריית ציוד רחבה ביותר היא הקטגוריה של ציוד רפואי מתכלה, הכוללת בין השאר את האמצעים השונים לטיפול במכות ובחבלות, ציוד חבישה וציוד לטיפול בכוויות. החל מספריי ברנדשילד לטיפול בכוויות שהוא ציוד בסיסי שיכול להיות קיים גם בבית, ועד בתחבושת פרפרית המשמשת בין השאר גם לחסימת פצעי ירי – מדובר בקטגוריה רחבה ונחוצה ביותר במגוון סיטואציות.

ציוד לקיבוע וחילוץ

במצבים של אירועים רבי נפגעים, תאונות דרכים,נפילה בעבודה וכדומה, החשש המרכזי בפציעות רבות הוא פגיעה בעמוד השדרה. במצבים כאלה חשוב מאוד לקבע את הפצועים השונים לקרש גב ולפנות אותם, ולשם כך נדרש ציוד רפואי רב – מקרש הגב עצמו, דרך רצועות שונות,אלונקות וכלה בתחבושות אישיות,משולשים לקיבוע שברים,  פדי ברנדשילד לכוויות ובחוסמי עורקים.

מכשור

מכשור רפואי יכול לכלול כל מה שבין דפיברילטורים (שנמצאים גם במסגרות פרטיות לצורך הצלת חיים) למכשירי החייאה וחמצן "מציל חיים" או פתיחת נתיב אוויר הנמצאים במפעלים, חברות, בניני משרדים, אולמות ספורט וגם אצל צוותים רפואיים.

בכדי להבטיח את הסביבה הבטוחה ביותר לכם ולסביבתכם, פנו למרכז לרפואת חירום ורכשו ציוד מתאים

המרכז לרפואת חירום מתאים ללקוחותיו הרבים בדיוק את הציוד הרפואי הנחוץ להם והמחויב עפ"י החוק. כאמור, ציוד רפואי זו הגדרה רחבה מאוד – ואנחנו מספקים מוצרים רבים מאוד בהתאם – אז פנו אלינו ותבטיחו כי הסביבה שלכם תהיה הסביבה הבטוחה והמוכנה ביותר מבחינת רפואית.

לשמיעת הטקסט הקליקו:

כתבות נוספות