met logo
since 1989 המרכז לרפואת חרום

החברה נוסדה בשנת 1989, והינה החברה המובילה בישראל בתחומי רפואת החרום.

אנשי הרפואה הבכירים, אשר ייסדו את החברה, הינם בעלי עבר מבצעי וארגוני בכיר בצה”ל ובמד”א. לאור נסיונם הרב, החליטו כי החברה תשלב תמיד בפעילותה את הציוד המתקדם ביותר להצלת חיי אדם הקיים ברחבי העולם.

צריכים עזרה?

מלאו את הפרטים וצוות המומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

לקוחות ממליצים

קורס עזרה ראשונה
המרכז האקדמי לב

שלום דודו. החודש התקיים קורס עזרה ראשונה במכון לב , הקורס עבר בהצלחה עם המדריך דוד. דוד מאוד יסודי, שולט בחומר , יודע להעביר את החומר הנלמד בהצלחה רבה. מצ"ב קובץ אקסל עם רשימת סטודנטים להנפקת התעודות.

תודה רבה בברכה, ויקי עמוסי
הפקולטה למדעי החיים והבריאות

קורס מלא עזרה ראשונה
עיריית רעננה

איילין שלום, תודה רבה על המילים החמות. אני מעבירה לידיעתך המרכז לרפואת חירום.

בברכה, מירב סולומון
קב"ט מוס"ח-דרום עיריית רעננה

סדנאות ע”ר
בתיכון באר טוביה

בתאריך 26-27.9.17 נערכו סדנאות עזרה ראשונה בבית ספרנו. ברצוני לשבח את צוות המדריכים על הסדנאות שהעבירו. היה מרתק ומעניין ! התלמידים יצאו נשכרים וגילו עניין בנושא. כמו כן, היה שיתוף פעולה מלא עם רועי צורף בכל עניין ודבר. י ש ר כ ו ח !

בברכה,
תמי קיי מנהלת שכבת כתות י'

הדרכות בנושא החייאה
יבמ חיפה

דודו שלום רב, רמי מרטין העביר לנו היום הדרכה בחיפה. פנו אלי כמה קולגות וגם אני רוצה להצטרף לבקשתם. רצינו להדגיש כי ההדרכה היתה מקצועית, מעניינת, מהולה בהומור ומתובלת כראוי במלא דוגמאות אישיות. ההדרכה עברה בשפה רהוטה ובקלילות, אך בו בזמן עם הדגשות בחלקים הקריטיים. נהנינו מאוד מההרצאה.

קורס עזרה ראשונה
גני תיקווה

שלום יעל אתמול התקיים אצלנו המפגש הראשון של קורס עזרה ראשונה הגיע המדריך מרטין שהיה פשוט נהדר ! מקצועי, ענייני, אדיב, אפילו מצחיק הוא ריתק את הצוות אפילו בלי מצגת ועזרים חיצוניים אחרים . נשמח מאוד אם הוא יגיע גם למפגשים הבאים !

קורס עזרה ראשונה
המרכז האקדמי לב

בחודש ינואר התקיימו הדרכות עזרה ראשונה בשכבה י מקיף ה אשדוד. הגיעו 6 מדריכים מקצועיים מאוד שהצליחו להעביר את החומר הנדרש באופן ברור ומשמעותי עבור התלמידים. ההדרכות עברו באופן יעיל ומעניין. המקצועיות, רמת הידע ויכולות ההדרכה של המדריכים סייעו להצלחת היום.
בברכה,סיוון רטרכזת חינך חברתי מקיף ה אשדוד